SVAAAAAR TILL ER.

dahlmaaan om ask me whatever you want :).:

HAHAHAHAHAHAHHA det var ett jävla snack om han bobbe x'D jag våga fråga nu =) e de kul i bjäred? =) <3

svar : haha jajo jag märkte det :P.
hahahha gooodie :D.
ahhh fast bor i lödde :) (L)



kevin om ask me whatever you want :).:
rkt söt :) hur gammal är du? och finns det många som vill ha dig och så tycker du själv ? asso killar.

svar : tack kul att höra :')
enliget mig sj
älv tycker jag inte det eller lagom iallafall faktiskt (y) 

 

Anonym om ask me whatever you want :).:

är du oskuld?:D kan ndu göra videoinlägg?:D & hur lång är du?


svar: klart :D.
ja det kan jag göra faktiskt :).
jag

är 1,63 KOMMA 4mm :D


axel om ask me whatever you want :).:

vad har du för betyg ? :P för du ser extremt smart ut :D

svar: jag har bra betyg tycker jag själv iallafall vad dom andra tycker är en helt annan sak :D.
jajo jag brukar höra det ofta :D


Anonym om ask me whatever you want :).:

Har du varit full?
Rökt?
Tycker Du om Bobbe?
har du många vänner?

svar: HAHAH , mm minns n

är pappa hämta mig sen dinglade jag i bilden sen sa jag "pappa jag lovar jag har inte druckigt" HAH. askul kunde knappt säga det xD.
smoooooke ? thats bad . bud yeeeeeeeeeees
bobbiiiiiiiiii :$.
har mina n
ärmsta sen har jag vänner sá aaah :).


simon om ask me whatever you want :).:

hur många har du haft sex med?
svar: ingen sparar mig tills jag

är 18 :$


From skåne! om ask me whatever you want :).:
hur ska den perfekta killen vara:P

svar: han ska vara omt
änksam. kunna tillexempel när tjejen fyller ár, hennes ögon färg , längd och framförallt hennes namn tycker jag, men typ snygg söt och underbar jag vet inte haha :(. insidan rä
knas antar jag :).


kfkfkqewfkekfkwekgvwrVWV om ask me whatever you want :).:

var i lödde bor du :)?

svar: ja jag bor LALALLA hahahhaha tror du verkligen jag skulle s
äga det sötnos ? 


Mee om ask me whatever you want :).:

Sötnos

svar : thaaaaaaanks (L)



Anonym om ask me whatever you want :).:
De bästa dejting sättet för att en tjej ska falla för honom!älv :) sen sá mysiga saker är alltid bäst lovar . :)

svar: va dig sj

:PpPppP om ask me whatever you want :).:
ska vi ha seks?(A)<33333

svar: sluta jag e inte 18 ju :( (L) hah.


Anonym om ask me whatever you want :).:
Sötnos !

svar: tack skönt att höra (L)



Anonym om ask me whatever you want :).:
bebis vf ses vi inte mera?<3
jag älskar dig<3

svar: huh ?


 

ericasporring om ask me whatever you want :).
bebis vf ses vi inte mera?<3
jag älskar dig<3

svar: aha du som skrev innan oxá dá.
idontknow:(
loveuto



johan om ask me whatever you want :).:
singel sötnos ?

svar: vad

är singel ? kan man äta det :D?



sofie om ask me whatever you want :).:
hah hur lång är du ? för du ser ut som typ 1.40 :$ heheh söt :d

svar: HAHAH neeeeeeeeever im looooooooong :D,
163.4 meheh :D
tack :)


 swaxu om ask me whatever you want :).:
varför är du så söt syster? <3

svar: finns i vára gener bror (L)


anonym :O om ask me whatever you want :).:
Jag tycker att du ska bli tsm med bobbe :o!

svar: haha booobbbiiii :$


hihihihiihihh COOOKIEM0NSTER på bedb om ask me whatever you want :).:
hallåååå hur mår du :d ?

svar: iiiiiiiiiam fine thaaaaaaaanks for asking :D


Anonym om ask me whatever you want :).:
varför flyttade du t skåne ?

svar: hade inget val,



Anonym om ask me whatever you want :).:
varför blir du inte tsm med bobbe ?

svar: sötabobbiiiiiii :)


 catti om ask me whatever you want :).:
oh min mattebuddy!
NÄR KOMMMMER DU HEM?

svar: min pluggis :D ,
FREDAG MORGON SWEETY.


Anna om ask me whatever you want :).:
använder du löshår?
 & Vilken är din favoritlåt just nu? :D

svar: yes i doo :D.
har ingen meheheh :D



anonym om ask me whatever you want :).:
du och bobbe borde bli tsms

svar: JAAAAAAAAA OKEJ.ska bli det nu pádirekten NÖÖÖÖÖÖJD -.-



anonymsaraohohohohihihimuhahaha om ask me whatever you want :).:
heter inte din pojkvän adde ? ;O=

svar: du har missat nátt. eller har nágon kankse missat on u ? :O:D



anonymsaraohohohohihihimuhahaha om ask me whatever you want :).:
mkt snacka om bobbe trodde de va adde han hette hmmm ;);););)

svar: om dom snackar om bobbe heter han ju det aajjjt SARA :)



inte samma som ovan neeeeeenenenene om ask me whatever you want :).:
är du tillsammans med han där adde eller är det bobbe , jag hoppas du tar upp denna frågan på din blogg ... <333333

svar: sara jag vet att du love me och sá men att kommentera om och om igen ?
jag har en frága till dig. how dose it feel to be missad :(:(:(:( :D::D


ett stort fääään ihihihhi muhahahahuaohoho om ask me whatever you want :).:
how are you in love with ? ihihihi

svar: sara jag vet inte HUR jag e i love HAH.
fan jag missa pusss :D::D
ser ni hur sara failar hárt pá engelskan HAHAHAH XD




Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHA det heter in love with HAHAHAHA sån trög -.-<3

2010-05-27 @ 10:59:01
URL: http://hejsarahws.blogg.se/
Postat av: bäh

är du tillsammans med han där adde eller är det bobbe , jag hoppas du tar upp denna frågan på din blogg ... <333333



du svara ej på min fårga <//////3

2010-05-27 @ 11:03:37
Postat av: saaaaaara

anonymsaraohohohohihihimuhahaha om ask me whatever you want :).:

mkt snacka om bobbe trodde de va adde han hette hmmm ;);););)



svar: om dom snackar om bobbe heter han ju det aajjjt SARA :)



JAG MENADE VAD DIN KILLE HETTE ? ;)



2010-05-27 @ 11:04:38
Postat av: kristina

HAAsynd att frágestunden e över :D MHEHEHHEHE

2010-05-27 @ 18:33:46
Postat av: sara

HAHAHAHAHAH :(

2010-05-27 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0